четвртак, 22. август 2019.

Јеремији М. Гагићу (Цетиње, 26. јуна 1850.)



Јеремији М. Гагићу
Цетиње, 26. јуна 1850.

Ваше Високоблагородије,
милостиви господине,
Ево мене опет у Црној Гори. Не допуштише ми љекари италијански и тријестински ни да бање чиним ни да воде пијем, а велика запара италијанска веома ме бјеше ослабила, тако да не могах готово на ноге стати. Ја пожелих за некоје вријеме повратити се у своје отечество. Многи ме томе и совјетоваше да се у родни климат повратим, да ако се штогод опоравим и док се вријеме мало олади, па снова да пођем у Италију. Ја узмем совјет од најбољи лекара чим ћу се у то вријеме ја овде видати. Ја сам сада доста слаб, али се надам, ако Бог да, скороме побољшању здравља. Поздрављајући Вас и Вашу благородну фамилију, остајем с високопочитанијем Вашега Високоблагородија милостивога господина покорњејши слуга
владика црногорски
П. П. ЊЕГОШ



Нема коментара:

Постави коментар