понедељак, 19. август 2019.

Осман-Паши Скопљаку 1845. (?)



Осман-Паши Скопљаку
1845. (?)

Од нас Петра Петровића, владике црногорскога и брцкога и каваљера цара рускога, Мири Мирану Осман Масхар-пашиСкопљаку,забиту скадарскоме и од Арбаније, драги и пријатељски поздрав.
Веома ти зафаљам на твоје лијепо пријатељство које показујеш к мене како к твојему истинитому пријатељу и патриоту. Тако ти исто зафаљам на твој срдачни и красни дар од 22 феса које си мени посла, ја то никада ни од кога нисам гледа, али како од мојега јединоземца добро мије доша и веома ми је ови спомен пријатељски драг. Ако Бог да могло би бити да моје и твоје пријатељство буде сретње за ове мучне и дивље крајеве.
Друго немам него те драго поздрављам и свакога ко ти је срцу драг, и на твоје се пријатељство ослањам како на самога себе.
И да си ми здраво и весело.





Нема коментара:

Постави коментар