петак, 2. август 2019.

Венцелу Фетеру фон Лилиенбергу (Цетиње, 29. октобра 1838.)




Венцелу Фетеру фон Лилиенбергу
Цетиње, 29. октобра 1838.

Ваша Екселенција,

Давно сам ја Вама обећао послати мало вина црногорскога. Моје обећање, ако је и позно, него испуњам. Ја би и давно ово испунио, него сам се нада да ћете Ви заборавит да сам Ви га
обећа. Ја сам се похвалио да имам лијепа вина, а сада виђу да овака вина нијесу за таке особе, него је руска пословица: Чјам' богат тјам и рад''. Ми бисмо ради били да је природа к нама тако расположена као што је к Италији и к Грецији, него наша природа, како је сама по себи љута, тако је и у својима производима.

С особеним високопочитанијем чест имам Вас поздравити и увјерити Вас о мојој к Вама непремјеној преданости, с којом остајем Ваше Екселенције
покорњејши слуга
владика черногорски

П. П. ЊЕГОШ





Нема коментара:

Постави коментар